2010. június 22., kedd

Álom.

Elég rég nem írtam nem jött elő semmi vagy talán túl sok információ jött és az is elég negatív volt.
A lényeg az, hogy éjjel álmodtam egyik kedvenc  Magyar bandámmal a Wisdom-al.  Deli Gabi meg még jó pár Wisdom rajongóval mentünk koncertre egy Wisdom  feliratos busszal a Wig-wam-ba. Oda értünk jött elénk a banda de sajnos még énekes nélkül. Kérdésünkre, hogy ki lesz az énekes az volt, hogy pont egy óra múlva kiderül. Erre én felébredtem és így nem tudom ki lesz az énekes. Szomorú vagyok de remélem kiderül, hogy lesz-e énekes és az is, hogy ki!
Május 9.-én volt egy Wisdom - Myvip-es rajongói klub találkozó arról egy kép:
Legközelebb majd remélem  tudunk jobb képet is készíteni! 

 
Azért jöjjön egy kedvenc Wisdom klip is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis