2012. január 5., csütörtök

iScream, Chronology, Wisdom koncert. Club 202 2011. 12.17.,


Kép alapján kezdem a végével de nem így kezdem írásom.  Tavaly volt 10 éves a Wisdom amit új album megjelenéssel és egy hosszabb őszi turnéval ünnepeltek. Ennek zárása volt ez a Metál Zenei Ünnep ami Karácsony előtt egy héttel került megrendezésre. Az én történetem még ezt is  megelőzi.. Valahol a neten egy tortás oldalon megláttam egy könyv alakú tortát és   erről nekem a Wisdom : Words Of Wisdom albuma ugrott be. Elkezdtem gondolkodni, hogy tudnám ezt én megcsinálni meg az is, hogy mikor tudnánk átadni. Fórum találkozó nem jött össze így maradt a koncert.   Deli Gabi barátom megszervezte nekem már csak a tortát kellett megcsinálnom. Sikerült amire nagyon büszke vagyok. Magáról a  torta készítéséről a konyhás  blogomban olvashattok.

Eljött a nagy nap fiaimmal megérkeztünk a Club 202-be. WFC  pólóban érkezők előbb bemehettünk Gabival. Tortát ő elrendezte a biztonságival.
Mi  átvettük az ajándék pólókat megittuk a   Royal Vodka ajándék italát és átvettük ajándékukat is.
Ekkor még nem tudtuk, hogy mikor adhatjuk át a tortát. Ennek is eljött az ideje még az iScream koncertje előtt.  Én igen csak meghatódtam ettől az átadástól, viszont örök emlék marad :

                                            Jómagam tortával.

                                           Közeli a tortáról.

Három képért köszönet Kovács Leventének! :)
Oldali kép. Örülök, hogy adhattunk a WFC tagjai nevében ajándékot.
Akik hozzájárultak a  tortához: 
Deli Gabi
Dobsa Péter
Hegedüs Gábor 
Mihályfi -Tóth Alex
Molnár Bence 
Köszönöm fiúk a támogatást és egyben a kitartást a Wisdom iránt! :)
Amire bizony szükség volt ennyi év várakozás után !  
Átadás után nem sokkal kezdet a tiszta lányokból iScream akik programjukba jó kis klasszikus Rock  & Roll muzsikát nyomtak. Jó  hangulatot teremtettek a szép számú közönség előtt. Netes  oldalukat  itt találod: http://www.iscream.hu/
Ezután következett  a Chronology.
Chronology oldala: http://www.chronology.hu/index.html
Rövid program ellenére is nagyon jó élvezetes bulit adtak. Töfiékre jellemző nagyon jó minőségben. Elég sok koncertünkön  voltunk mindig feldobódva távozunk de most nem jöttünk el, mert jött a :
Kép  innét.
Amire vártam és rajtam kívül nagyon sokan ami abban is megmutatkozott, hogy tele volt a Club 202. 

   
Wisdom meg fantasztikus koncertet adott mint mindig de nekem most ez a csúcs volt!
A zenei tudás magaslatára értünk el a koncerten. Színpadon egy nagyon jól összeszokott banda állt.
Kezdem N.G.-vel szép tiszta énekhang, impozáns színpadi megjelenés:



Jól kezelte a közönséget, ha kell bohóc:


Ha kell akkor művészi:


Kiss Zolival  kinek köszöntet mondott:


Fantasztikus frontembere van N.G. személyében a Wisdom-nak.

Molnár Mátéban az a szimpatikus, hogy szinte mindig mosolyog ( persze a többiek is).


Persze mély átéléssel  zenél emellett!



Kovács Gábor is kitett magáért!



Gitár játéka mellett nagyon jól vokálozik!


Kiss Zoli is végig ott volt a színpadon mellette másik csuklyás Pető Tamás volt a Twister-ből.Infó:innét.


Zsolt is fantasztikusan gitározott.


Színpadi összkép is nagyon jó volt! :)


Balu nem csak alkatilag erőteljes hanem a dobolása is az! :)



Fantasztikus barlang torta !


Jó sok munka van benne látszik rajta! :)



WFC tortát is láthatta a közönség! :D  
Remélem  sok ilyen Wisdom buliban lesz részünk!
Köszönetet szeretnék mondani T. Erikának a fantasztikus képekért! :)
Wisdom-tól meg kérnék ha lehet, hogy jó sokáig maradjanak így együtt, hogy élvezhessük zenéjüket! :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis