2014. május 28., szerda

Iron Maiden koncert 2014. június 3. Első rész.



Alcím lehetne: Három jegy és ami mögötte van!
Februárban jött a hír, hogy Iron Maiden koncert lesz a Papp László Sportarénában. Kezdeti öröm után jött, hogy ennyi pénzt mi nem tudunk összehozni csak addigra amikor elfogynak a jegyek. Most néztem ülőhely még mindig van de az drága vagy olyan helyen van ahol korlátozott a látás. Összességében még ha ketten mentünk volna Tibivel két állójegy majdnem egy havi rokkantságija! Lemondtunk róla, hogy erre nincs esély.
Tagja vagyok  facebook-on egy főzős csoportnak. Ott kérdezgették, hogy megyünk?
Elmeséltem, hogy anyagiak sajna nem valószínű, hogy összejön. Ennek a csoportnak tagjai alakítottak egy titkos csoportot  és összegyűjtötték két fiamnak és nekem a koncert jegyek árát és még maradt is! Boldogságban sírtam és nevettem.. Mástól is kaptunk szövő oktatónk nem kért pénzt a tanulásunkért!  Innét is csak köszönni tudunk mindenkinek ! :) Így a mi kis csodánk  a koncertre vonatkozóan megvan most már csak kikel várni aztán jövök írok róla! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis